Mit takar pontosan a távfelügyelet?

A távfelügyelet egy vagyonvédelmi szolgáltatás, melynek alapvető feltétele, hogy a védendő ingatlan vagy jármű rendelkezzen egy telepített riasztó rendszerrel. A távfelügyelt riasztó rendszer és a távfelügyeleti központ folyamatos kapcsolatban (kapcsolt vonalas vagy GPRS átjelzéssel) van. A felügyelt riasztó rendszerekről érkező jelzéseket egy diszpécser szolgálat figyeli a nap 24 órájában, a beérkezett adatokat értelmezi, és amennyiben szükséges, intézkedik.

Ha telepítettem távfelügyeletet, akkor már biztos, hogy nem törnek be hozzám?

Ezt sajnos mi sem ígérhetjük! A riasztó rendszer és a távfelügyelet alapvetően arra hivatott, hogy amikor a betörés megtörténik, arról a lehető legrövidebb időn belül értesüljön egy olyan személy, aki döntést hoz, és intézkedik. (Pl. a diszpécser, aki kivonuló szolgálatot küld, vagy a tulajdonos, aki a helyszínre megy.) A legfontosabb az, hogy megzavarja az elkövetőt, és korlátozza a betörés idejét, ezzel csökkenti az okozott kár mértékét, és növeli az elfogás esélyét.

Mennyi idő alatt telepítik a távfelügyeleti rendszert a megrendeléstől számítva?

A megrendelést minden esetben megelőzi egy személyes konzultáció, amennyiben szükséges egy Budapest és vonzáskörzetén belül díjmentes helyszíni felmérés, és árajánlatküldés. Megrendeléskor kollégánk egyeztet Önnel egy Önnek megfelelő időpontot, a telepítés elvégzésére. A telepítés a megrendeléstől számított 1-2 naptól akár 1-2 hetes intervallumig nyúlhat, a rendszer mérettől, munkamennyiségtől, és a szükséges eszközök beszerzésének lehetőségeitől függően.

Ha kijön a járőr a riasztásra, de nem talál senkit ott, akkor fizetnem kell érte?

Kivonulásos távfelügyeleti szolgáltatásaink több választási lehetőséget adnak Önnek. Vonulás Extra csomagunk évente négy téves kiszállást tartalmaz, tehát Önnek csak az ötödik kivonulástól kell fizetnie. Amennyiben Vonulás Minimum csomagunkat választja, alacsonyabb felügyeleti alapdíjat fizet, viszont a csomag nem tartalmaz kivonulást. Ebben az esetben minden kivonulásért külön számlázunk.

A távfelügyeleti szolgáltatás mennyi időre lehet kötni?

A szolgáltatás időtartama határozatlan, illetve 1 vagy 2 éves határozott idejű is lehet. Határozott idő vállalása esetén áraink kedvezőbbek, így amennyiben hosszútávon gondolkozik, érdemes azt választania.

Hogy tudom lemondani a távfelügyeletet, ha csak a riasztóra van szükségem?

A szolgáltatást lemondani minden esetben írásban tudja. Amennyiben határozatlan idejű a szerződése, vagy már lejárt a vállalt hűség ideje, akkor a szerződés 30 napos felmondási idővel megszüntethető. Amennyiben még nem telt el a vállalt határozott idő, a szerződésben meghatározott kedvezmény visszafizetése után a szerződés 30 napos felmondási idővel megszüntethető.

Hogyan fizetek a távfelügyeleti szolgáltatásért?

Szerződéskötéskor kiválaszthatja az Önnek leginkább megfelelő fizetési módot, mely később természetesen módosítható. Fizethet banki átutalással, vagy készpénz átutalási megbízással (postán), vagy amennyiben közel lakik irodánkhoz, akár személyesen is megteheti.

Mennyibe kerül a vagyonvédelmi rendszer kiépítés?

A kiépítési költség nagyon sok dologtól függ. (Pl. vezetékezhető-e az ingatlan, a kiválasztott eszközök típusa, rendszer nagysága, kezelési pontok száma, stb.) Egy Budapest és vonzáskörzetén belül díjmentes személyes felmérés után pontos összeget tudunk Önnek mondani.

Miért szükséges a távfelügyelet, ha van riasztó, és hangjelző?

Azért szükséges a távfelügyelet, mert ez esetben a riasztásról azonnal értesülünk, és azonnal intézkedni tudunk. A háttérben egy szakképzett csapat vigyáz az Ön értékeire, és megteszik a szükséges intézkedéseket. Ha nem kér távfelügyeletet, akkor a helyszíni riasztásról sem Ön, sem egy szakképzett kivonuló szolgálat nem fog értesülni, így valódi intézkedést sem tud kezdeményezni. Ön is tudja, hogy manapság ha megszólal egy hangjelző, az emberek többsége közönyösen reagál, hiszen nap, mint nap többször hallja, megszokottá vált. Valódi segítséget a távfelügyelet és a kivonuló szolgálat nyújt.

Vezetékes, vagy vezeték nélküli riasztót válasszak?

Annak meghatározásához, hogy Önnek vezetékes vagy vezeték nélküli riasztó rendszert javaslunk, több szempontot kell figyelembe venni. A megbízható vezeték nélküli eszközök és rendszerek általában drágábbak, mint vezetékes társaik, így általában akkor ajánljuk, amikor a kábelezés túl nagy károkozással járna. Amennyiben Ön vezeték nélküli rendszert szeretne, természetesen az építünk ki Önnek. Mielőtt azonban véglegesen döntene, konzultáljon szakemberünkkel.

Lehet a távfelügyelet szolgáltatást ideiglenesen szüneteltetni?

Szüneteltetni lehet, de a felfüggesztés idejére készenléti havidíjat kell fizetni, mely GPRS átjelzés esetén tartalmazza a GPRS modemben elhelyezett SIM kártya előfizetési díját. A felfüggesztett rendszerekről beérkező jelzésekre a Távfelügyeleti központ semmilyen intézkedést nem kezdeményez.

Mi befolyásolja a távfelügyelet szolgáltatás -, a riasztórendszer - és a telepítés árát?

A távfelügyeleti szolgáltatás árát az átjelzés típusa (vezetékes telefon, GPRS modem), az Ön által választott díjcsomag, és a választott szerződéses időtartam befolyásolja. A riasztórendszer eszközeinek és a szerelésnek az ára nagyon sok dologtól függ. (Pl. vezetékezhető-e az ingatlan, a kiválasztott eszközök típusa, rendszer nagysága, kezelési pontok száma, kialakítandó védelmi szint, stb.) Van olyan telepített rendszerünk, ahová a légy is csak igazolvánnyal repülhet be, és van olyan rendszerünk is, amely csak a szükséges alap védelem ellátására képes.

Mi történik, ha a kivonuló szolgálat nem talál senkit a helyszínen?

A kivonuló szolgálat a helyszínre érkezve ellenőrzi az ingatlant. Behatolásra utaló jeleket keres, illetve megpróbálja meghatározni mi okozhatta a jelzést. Az ellenőrzést követően értesíti a távfelügyeleti központot. A központ munkatársa tájékoztatja a megadott értesítendő személyt a helyszínen tapasztaltakról, valamint az ő döntésének megfelelően a kivonuló szolgálatot vagy a helyszínen tartja, míg ő odaér, vagy tájékoztatja, hogy távozhatnak.

Mikor értesülök a betörésről, ha nem vagyok otthon?

Amennyiben a riasztó rendszer megfelelően működik, be van kapcsolva, és a rendszer távfelügyeletre van kötve, a betörési eseményt a készülék azonnal átküldi a távfelügyeleti központba. A diszpécser a távfelügyeleti intézkedési rendben foglaltaknak megfelelően értesíti a megadott személyeket. A betörésről tehát perceken belül értesül, amennyiben telefonon elérhető.

Mennyi idő alatt ér ki a járőrszolgálat a házamhoz, ha betörnek hozzám?

A járőrszolgálat járművei folyamatosan mozgásban vannak, így fix kiérkezési időt nem tudunk megadni. A megkötött szolgáltatási szerződés tartalmazza a vállalt kiérkezési időt, mely az esetek döntő többségében a riasztás beérkezését követő 15 perc. Egyedi esetekben ettől eltérő is lehet a vállalt intervallum, melyet a szerződésben feltüntetünk. Természetesen a szolgálat adott helyzetétől függően a kiérkezési idő akár 1 perc is lehet!

Mit kell csinálnom, ha a távfelügyelet értesít, hogy riasztás van?

Amennyiben Ön kivonulást tartalmazó díjcsomagra fizet elő, a távfelügyeleti központ munkatársa odairányítja a kivonuló szolgálatot, valamint értesíti a megadott személyeket. A pontos folyamat leírást szerződésünk tartalmazza. Diszpécserünk azonosítás után tájékoztatja Önt a történtekről, valamint a helyszíni ellenőrzés eredményéről. Ezek alapján Önnek döntést kell hoznia, hogy a kivonuló szolgálat elhagyhatja-e a helyszínt, vagy megvárja Önt, amíg a helyszínre ér, és együtt ellenőrzik az ingatlant. Értesítéses díjcsomag esetén a szolgálat tájékoztatja Önt a riasztásról. Valós betörésnél diszpécserünk a hatóság értesítését is elvégzi Ön helyett.

Mi történik, ha összetörik a szirénát?

A sziréna összetörése a rendszer, és a távfelügyeleti átjelzés működését alapvetően nem befolyásolja. A riasztó rendszerek szabotázsvédettek, azaz védik önmagukat, így ha megsérül a rendszer, akkor azonnal jelzik ezt a távfelügyelet felé. Munkatársunk pedig megteszi a szükséges intézkedéseket.

Az AS Solutions Kft. mikor elérhető az ügyfelek számára? Csak munkaidőben?

Távfelügyeleti központunk a nap 24 órájában rendelkezésre áll, és elérhető az Ön számára. Értékesítési és adminisztrációs kollégáink munkaidőben (8-16 óra között) állnak rendelkezésére.

Mi történik akkor, ha riasztás van és nem vagyok elérhető?

A szerződéskötéskor kollégáink javasolják Önnek, hogy több elérhető személyt adjon meg az értesítési listán, és ezek sorrendjét is jelölje meg. Amennyiben tehát közvetlenül Önt nem érjük el, értesítjük az Ön által megjelölt személyt. A kivonuló szolgálat tagjai nem mennek be az Ön lakásába, és nem kezelik riasztó rendszerét sem. A szolgálat a helyszínen ellenőrzi az ingatlant, és biztosítja a helyszínt, amíg Ön vagy meghatalmazottja odaér. A szerződés megkötésével Ön felhatalmazza a kivonuló szolgálat tagjait, hogy az Ön vagy meghatalmazottjának jelenléte nélkül az ingatlan belső helyiségeibe belépjen, de kizárólag az élet- és vagyonbiztonságot közvetlenül veszélyeztető helyzet vagy cselekmény elhárítását, illetve megszüntetését célzó, és a belépés nélkül nem végrehajtható intézkedések esetére.

Milyen jogköre van a kivonuló biztonsági szolgálatnak, mit tehetnek a betörővel?

A kivonuló szolgálat tagjai az ingatlan tulajdonosának megbízásából és meghatalmazásával végzik feladatukat, így az ingatlan védelmének tekintetében olyan jogokkal rendelkeznek, mint az ingatlan tulajdonosa. Tevékenységük során ennek megfelelően járnak el.

Mi van, ha kutya van a háznál, hogyan mennek be a járőrök?

Amennyiben kutya van a háznál, a szolgáltatás megrendelésekor rögzítjük a szerződésben, valamint a kivonuló szolgálat tagjait tájékoztatjuk erről. Amennyiben a kutya meg van kötve, vagy kenelbe van zárva, a kivonuló a leadott kapukulccsal, vagy kóddal belép az ingatlan területére, és elvégzi a szükséges ellenőrzést. Amennyiben a kutya szabadon van a kerítésen belül, a kivonuló nem megy be az ingatlan területére. Az ellenőrzést a kerítésen kívülről végzi el, és a tulajdonos, vagy a helyszín re érkező képviselővel együtt lép az ingatlan területére.

Áramszünet esetén milyen biztonsági megoldások vannak?

A megfelelően telepített riasztó rendszerek szünetmentes tápegységgel vannak ellátva. Áramszünet esetén a tápegységben elhelyezett akkumulátor állapotától függően több órán keresztül képes a rendszert teljes körűen üzemeltetni. A pontos időtartam függ a rendszer méretétől, az akkumulátor életkorától, valamint töltöttségi szintjétől. Amennyiben a rendszerét MABISZ ajánlásoknak megfelelően építik ki, akkor 8, 12, 24, vagy akár 72 órán keresztül is működőképesnek kell lennie.

Ha szabadságra megyek, akkor mi történik? Kit értesítenek, ha baj van?

A távfelügyelet diszpécsere minden esetben a szerződésben rögzített értesítendő személyeket értesíti esemény bekövetkeztekor. Szabadság, vagy hosszabb utazás előtt érdemes lehet változtatni a megadott értesítendő személyeken, illetve az értesítés sorrendjén. Az értesítendő személyeket megváltoztathatja ügyfélszolgálatunkon, írásos bejelentés formájában. Figyeljen arra, hogy mindig olyan személy legyen értesítendőnek megadva, aki elérhető, a helyszínre tud menni, és megfelelően képviselni tudja az Ön érdekeit.

Mi a garancia arra, hogy valóban 0-24 órában felügyelik az ingatlanomat?

A megrendelést követően szolgáltatási szerződést kötünk. A szerződés, valamint az ÁSZF. együttesen tartalmazza a szolgáltató által biztosított feltételeket, melynek része, hogy 0-24 órás távfelügyeleti központot üzemeltet, és az oda beérkező jelzéseket az intézkedési rend utasításainak megfelelően kezeli.

Vállalnak-e garanciát a kivonuló szolgálat kiérkezési idejére?

A megkötött szolgáltatási szerződés tartalmazza a vállalt kiérkezési időt, mely az esetek döntő többségében a riasztás beérkezését követő 15 perc. Egyedi esetekben ettől eltérő is lehet a vállalt intervallum, melyet a szerződésben feltüntetünk.

Milyen kártérítésre számíthatok, ha a vállalt határidőre nem érkezik a kivonuló szolgálat?

Valós esemény esetén a mindenkor érvényes felelősségbiztosításunk terhére helytállunk, az abban meghatározott összeghatárig. A felelősségbiztosítási kötvényünket weboldalunkon megtekinthetik.

Mennyi garanciát vállalnak a telepítésre, és az eszközökre?

Riasztó rendszer telepítés esetén, a telepítésre egy év garanciát vállalunk, míg a telepített eszközökre a gyártó által meghatározott garanciális időt biztosítjuk. Általános esetben ez is egy év, azonban ettől eltérő is lehet, 2 év, esetenként akár 3 év is. Árajánlatunkban, illetve megrendeléskor, teljes körű tájékoztatást nyújtunk a vállalt garanciáról.

Mi a különbség a gsm alapú és a vezetékes felügyeleti kapcsolat között?

Gsm, GPRS alapú felügyeleti szolgáltatásunknál a mobil távközlési hálózatot használjuk a távfelügyeleti központtal történő kommunikációra. A „Hagyományos” vezetékes felügyeleti bekötésnél pedig a vezetékes telefonszolgáltató vonalát használjuk a kommunikációra. Fontos, hogy ez analóg telefonvonal kell, hogy legyen, az ISDN illetve Kábelszolgáltatók vonalai nem minden riasztó központ esetén használhatóak. A telefonos kommunikáció „könnyebben szabotálható”, mint a Gsm, GPRS alapú, mivel a telefon vezeték megrongálható, elvágható.

Ha kezdetben csak riasztót telepítek, nehezebb utólag a távfelügyeletet bekötni?

Nem, egy meglévő riasztórendszert bármikor távfelügyeletre lehet kötni. Ilyen esetben érdemes előre gondolkodni, és amennyiben vezetékes távfelügyeletet kívánnak igénybe venni, érdemes a telefonvonalat a riasztó központhoz is kiépíteni. Nagyon régi kiépítés esetén előfordulhat, hogy a riasztóközpont nem rendelkezik telefonos kommunikátorral, vagy elavult a kommunikációs formátuma. Ez esetben a riasztóközpont cseréje javasolt.

Meglévő riasztórendszeremhez lehet AS Solutions távfelügyeletet kötni?

Általában a meglévő rendszert be tudjuk kötni a felügyeleti rendszerbe. Egyes esetekben, pl. nagyon régi kiépítés esetén előfordulhat, hogy a riasztóközpont nem rendelkezik telefonos kommunikátorral, vagy elavult a kommunikációs formátuma. Ez esetben a riasztóközpont cseréje javasolt.

Bármilyen méretű és típusú ingatlanhoz lehet riasztót és távfelügyeletet rendelni?

Igen. A riasztó tervezésekor az ingatlan méretéhez, és a használati szokásokhoz igazítjuk a rendszer felépítését. Távfelügyelni minden olyan ingatlant tudunk, mely rendelkezik kommunikáció képes riasztó rendszerrel.

Házi állatokra be fog jelezni a riasztó?

Téves jelzést okozhat a házi állat, amennyiben nem megfelelően kiválasztott, vagy nem megfelelően beállított mozgásérzékelő van a rendszerre csatlakoztatva.
Amennyiben házi állatot tart, vagy a jövőben tervezi tartását, mindenképpen jelezze ezt a felmérést végző kollégánknak. A téves jelzések kisállatvédelemmel ellátott mozgásérzékelők alkalmazásával a legtöbb esetben kiküszöbölhetőek. Természetesen mivel az állatok mozognak, időnként ilyen esetben is előfordulhat téves jelzés.

Nem szeretnék hangos riasztót, a nélkül is működik a rendszer?

Igen. A riasztó rendszerek telepíthetőek hangjelző nélkül is, de érdemes figyelembe venni a hangjelző által biztosított preventív hatást, valamint azt, hogy mind a MABISZ, mind a biztosítók többsége ajánlja, egyes esetekben előírja hangjelző telepítését.

Csak az a cég építheti ki a riasztót, aki a távfelügyeletet is adja?

Nem. Riasztó rendszer telepítésével foglalkoznak olyan vállalkozások is, melyek nem biztosítanak távfelügyeleti szolgáltatást. Fontos azonban tudni, hogy riasztó rendszer telepítést csak rendőrhatósági engedéllyel, és megfelelő felelősségbiztosítási háttérrel rendelkező vállalkozás végezhet. A telepítő kiválasztása során érdemes megvizsgálni, hogy az ajánlatot adó cégek közül melyik rendelkezik a megfelelő minősítésekkel.

A távfelügyelet konkrét riasztó márkához van kötve?

Nem. Bármely gyártó riasztó rendszerét távfelügyeletre lehet kötni, amennyiben rendelkezik megfelelő kommunikátorral.

Mennyi garanciátvállal az AS Solutions Kft. a telepített kamera rendszerekre?

Az általunk telepített kamera rendszerre egy év teljes körű garanciát biztosítunk, a felszerelt eszközökre a gyártók által biztosított garancia érvényes, mely sok esetben 2-3 évet is jelent.

Analóg vagy IP kamerát érdemes telepíteni?

Alapvető technológia tekintetében a biztonsági kameráknak két fő csoportja létezik. A nagy öreg, az Analóg technológia, melyet azonban a mai napig folyamatosan fejlesztenek a gyártók és az új, azaz az IP technológia. Bár könnyű választásnak tűnik, nem egyszerű kérdés,hogy Önnek milyen kamera rendszeraz optimális. Minden kamera rendszer más-más célt szolgál, és azon belül is, minden kamera esetében külön vizsgálandó, hogy mit és miért akarunk látni a képen. Figyelembe kell venni a telepítési helyszínek adottságait és a vezetékezési lehetőségeket is ahhoz, hogy olyan javaslatot tegyünk, mely végső soron az Ön pénztárcáját kíméli.

Hány kamera szükséges egy családi ház védelméhez?

A szükséges kamerák darabszámát több tényező határozza meg, melyek közül is a legfontosabb az Ön célja, azaz, hogy pontosan mire szeretné használni a kamera rendszert. Amennyiben ezt tisztáztuk, figyelembe kell vennünk az ingatlan tagoltságát, a megfigyelendő terület adottságait, pl. megvilágítás, növényzet, kerítés, szomszédos területek, stb. E tényezők felmérése után tudjuk meghatározni a szükséges darabszámot, mely egy átlagos családi ház esetében 4 – 10 kamera között van, igényektől függően. Szakembereink szívesen segítenek Önnek megtalálni az optimális megoldást!

Létezik vezeték nélküli kamera? Érdemes használni?

A vezeték nélküli technológia fejlődésének köszönhetően a biztonsági kamerák között is megtalálhatóak a vezeték nélküli eszközök, mind Analóg,mind pedig IP rendszer esetén. Fontos tudni azonban, hogy amikor vezeték nélküli kameráról beszélünk, az minden esetben csak az adatátvitelre vonatkozik. A kamera működéséhez szükséges tápfeszültséget minden esetben vezetékkel szükséges megoldani. T

Természetesen a vezeték nélküli kameráknak is megvannak a megfelelő alkalmazási helyei. Olyan esetekben, ahol eleve rendelkezésre áll egy megfelelő sebességű WIFI hálózat, vagy a központi kábelezés nem oldható meg, esetleg csak túlzott költségek vállalása esetén, akkor a vezeték nélküli megoldások kerülnek előtérbe. 

Látnak éjszaka a kamerák?

Korlátozott mértékben igen. Az úgynevezett Day&Night funkcióval rendelkező kamerák a fényviszonyok romlása esetén átkapcsolnak éjszakai üzemmódba, mely során fekete-fehér képet továbbítanak, cserében jobb minőségben, mint amire színes üzemmódban képesek lennének. Léteznek beépített infra megvilágítóval rendelkező kamerák is, melyek önmaguk számára képesek megvilágítást biztosítani, illetve további infra megvilágítókat is fel lehet szerelni, javítva ezzel az éjszakai képminőséget.

Mi az a DVR?

A DVR, azaz a Digitális Videó Rögzítő a kamera rendszerek központi egysége. Ezek az eszközök fogadják és tárolják el a kamerák által közvetített videó adatot, valamint teszik visszakereshetővé.

Minden esetben szükség van DVR alkalmazására?

Mint minden technológiánál, itt is léteznek alternatív képrögzítési megoldások, akár a kamerákba elhelyezett memóriakártyákról, vagy akár számítógépes hálózatokon alkalmazott NAS-okrólis beszélhetünk. Az alkalmazott megoldás minden esetben rendelkezik előnyökkel, és persze hátrányokkal is. Ezért tartjuk fontosnak, hogy a rendszer tervezését szakemberek végezzék, akik meg tudják mutatni Önnek egy adott megoldás mindkét oldalát, így Ön felelős döntést hozhat. 

Rá lehet közelíteni távoli tárgyakra? Lehet nagyítani a kamerák képeit?

Felépítés tekintetében létezik fix látószögű, motoros zommal rendelkező, és vezérelhető, azaz forgatható kamera.A távoli tárgyakra zoomolni csak a motoros zoommal rendelkező, valamint a vezérelhető kamerákkal lehetséges, azonban ezek felhasználása általában csak őrszolgálattal védett ingatlanok esetén lehet előnyös. Ez ugyanis azt jelenti, hogy aki éppen nézi a kamera képét, tudja aktuálisan állítani, hogy mit lásson a kamera. Az ilyen kamerák magasabb árfekvése miatt alkalmazásuk nem gyakori a lakosság ingatlanok körében.

Nagyításról akkor beszélünk, amikor a már rögzített felvétel visszanézése során szeretnénk valamit részletesebben látni egy adott képen. Természetesen erre a legtöbb DVR esetében van lehetőség, azonban tudni kell, hogy Analóg rendszerek esetében minden nagyítás azonnali képminőség romlással jár, míg IP kamerák esetében a kamera felbontásának függvényében korlátozottan bele tudunk nagyítani jelentéktelen minőség romlás árán. E tekintetben vonzó lehet a minél nagyobb megapixel felbontású kamera választása, azonban érdemes figyelemmel lenni az ár-érték arányra, valamint arra is, hogy a felbontás növekedésével általában nő a kamerák fényigénye is. 

4 csatornás videó rögzítőm van. Lehetséges bővíteni a kamerák számát?

A DVR-ek jelentős része célhardver, azaz a gyári állapotán nem tudunk módosítani. Ebben az esetben egy nagyobb, 8, 16, esetleg nagyobb csatornaszámú rögzítőre kell cserélni a meglévőt. IP kamera rendszer esetén általában lehetséges kameránkénti bővítés, egy bővítő licence megvásárlása árán. Bővebb felvilágosításért és tanácsért, kérje kollégánk segítségét a pontos igény felmérésével kapcsolatban.

Mi történik, ha elfogy a tárhely a rögzítőben?

Beállítható, hogy a rendszer jelezze (sípolással) a tároló megtelését. Ezen kívül beállítható automatikus újraírási funkció, mely során a rögzítő a legkorábban rögzített felvételt törli és rögzíti helyére az aktuális eseményeket. Hosszabb tárolási igény esetén általában korlátozott mértékben bővíthető a tárhely.

 

 

Kérjen ajánlatot riasztó rendszerre

 

Kérdése van keresse szakembereinket

 

Kérjen ajánlatot kamera rendszerre

 

Kalkulálja ki saját távfelügyeleti díját!

Ügyfeleink

Tekintse meg kiemelt ügyfeleinket akik az elmúlt 6 évben megtiszteltek bizalmukkal!

bat
DEH-Draexlmaier
goodwill
hambau
imperial
intermetal
mediaworks
mol
schrack
sews-ceh
waberers
vtl_systems